Tuesday, February 13, 2007

Tribute to [ HARI KEKASIH ]

Yup today Hari Kekasih. Aku taknak sebut nama "V" alkapiruun tuh, sbb aku tak sambut kemusnahan org Islam di tgn dier. So aku panggil Hari Kekasih sajaaa... Gosh I'm single but yet not available, boleh tak? Maybe I'm not ready yet. Owh terbawa-bawa lak kesantunan aku inih... gagagaga...

Actually today my BFF (Best Friend Forever), kak Linda nyer besday. To be honest Kak Linda bnyak sgt bg small gifts kat aku yg kalau aku kumpul aku rase boleh jd bnyak la gak. Selain kakak2 aku yaitu (Ya Ampun, mcm dlm terjemahan lak guna yaktu :P) Kak Lin and Kak Sherli yg being so supportive kat aku, kak Linda jugak antara 1st customer yg menjemput aku menghias bilik dier kat rumah. And bermula dari situ aku punyer litlle dreams berkembang. And kat situlah aku dpt kenalan baru like Kak Lina yg bnyak citer, Eija yg sporting, Abg Shah yg idealistic and Abg Iman yg fun and semua such a happy-go-lucky ppl. Aku lak mcm takder duit nak beli brg yg bnyak so aku buat dedication this song untuk bernyanyi bersama-sama sbb siap ader karaoke.

Lagu neh takder lah nak relate to our friendship ek kak Linda, tapi just sbb video clip dier abt pengorbanan and so sweet.. gegegege... Ambek tissue dulu keyhh.. gagaga.. Also dedicate for Kak lin and kak Sherli for maybe their past ex yg left them sbb ader reason coz they left such a lovely gurls.. :)



mrFarhy: Aku ngan Kak linda slalu share tissue. Bukan share tuala wanita okay, just share and tersentuh dgn bender yg sama. :P just like my other sisters and my lil and big bro. Tapi Said tak mudah tersentuh sgt till tengok aku yg menangis... gagaga...

3 comments:

LiNdA @ Da-Da said...

First and foremost, thank you so much for the special dedication.. i'm so touched!!!

Secondly, baru je kejap tadi dpt mengamati video clip nih ngan betul2 setelah dpt ngadap komputer neh sengsorg.. Owh, gosh.. this clip is so sedey.. sob, sob, sob.. airmataku terpercik jua.. (isk, mcm darah pulak terpercik.. hehe) But, but, but... it was definitely sweet!!! like u said...

Bila tengok flashback2 tuh lagi bertambah-tambah rasa sedey bila dah sampai the end part of the clip.. adoi, tak tertahan rasanyer..

Anyway, thanks again for the dedication... First time tengok clip nih.. Btw, kak Linda tak follow sgt Samsons but after ur introduction, i had fall in love with the song!!!

p/s: Your dedication is the perfect ending to my memorable birthday this year! THx! ;-)

Anonymous said...

Hmm... kes lazim cinta 3 segi ni. Disini mencintai yang disana, bila disana tidak tahu yang disini mencintainya. Lantas yang disini mencari cinta lain yang tidak dirasakan sehebat cintanya pada yang disana.

Sebagai tambah rasa cerita, yang disana sebenarnya telah mulai menyayangi yang disini namun gagal untuk meluahkan rasa hatinya dengan lebih konkrit.

Masa berlalu, bila hati telah runtun, yang disana memerlukan kehadiran yang disini untuk keselesaan. Peluang untuk yang disini mencari cinta asli, lantas meluahkan isi hati yang selama ini tersimpan. Aduh... sebenarnya yang disana telah kasih pada yang disinun. Langsung membuat hati yang disini punah untuk kesekian kalinya. Yang disinun lebih memerlukan yang disana, sedangkan yang disana sebenarnya lebih memrlukan yang disini. Hati kecut dan rasa takutyang disana sebenarnya telah membataskan hubungan cintanya pada yang disini. Sekian... pening? :)


mr smith

Anonymous said...

Hi farhy..i love this song very much.. guess what my daughter yang introduce this song to me..another one of my favorite is kenangan terindah..