Sunday, November 02, 2008

s p a r e [ m e ]

Well, bosan lah with the old template. Ingat nak buat baru sket, more simpler, tapi isi ngak ada. Opsss... gagaga... Wah dah nak setahun blog entry!!! gagagaga....

Hmm, I need a new header. Aku malas nak mintak tolong org "adobe-photoshop"kan gambar khas ntuk header blog aku. Well, tanak lah terhutang budi pulak kan, so aku yg buta adobe dan malas sket nak blajar godek adobe (maybe later I will... gagaga), aku pun gunakan jerlah Picasa nak buat header tuh. Well eventho Picasa tuh ntuk bebudak hingusan tabika Kemas je kan, tapi rookie mcm aku ni dapatla jugak aku buat header sendiri. Yessss... Kalau buruk jgn komen je, haa buatkan ntuk aku jugak. gagaga..

Aku carik gamba Raya latest nak letak dlm header, tapi sume dlm laptop Rudi. Guna je lah apa yg ade dlm comp nih.

Then aku buangkan imeem a.k.a jukebox aku tuh. Lembap punyer internet M'sia, tak guna letak imeem tuh. huhuhuhu..

mrFarhy:Aku dah ready nak dpt komen2 menyengat lagi menyindir nih. gagaga....

12 comments:

Ummi365 said...

Helllloooooooooooooooooooooooooo...bukan ke panjang hello tu.. hah ni meh sini ummi nak sindir... dah sindir dah pun..

kenapa lama tak nampak batang hidung. meh le datang rumah, budak2 tu dah tanya mana pi abang farhi. cuti sekolah datang ek. sori ek ari tu ummi tak ada kat umah .. dad balik da so kena layan dia jalan.

eh.. gambar ghumah ummi pun ada kat dalam tu.. cun eh.

ok now the real thing. bila nak update gambo2 rumah orang lain. dah lama dah otak ni tak diceriakan dengan gambar2 cantik. entry pasal ghumah ummi tu tak payahlah ya..sebab dah basi kut.. dah berabuk pun ghumah tu..hehehe.. amboi mak banyak nyer ghumah ada dedaunan tu kat gambar header tu.

Ummi tak puaslah lagi, rasa cam nak suruh farhi conteng lagi dinding kat rumah tu. tapi kat mana ek? dinding toilet ada le.. bleh?

am i the first to comment?

Syuke A. said...

spare me? so whats really twisted about you? interesting choice of word. :p

keep up the good work.


s.

Farhi Rosley said...

Ouchhhhhhhhh, tertusuk hati. gagagaga.... Hello ade makna tuuuhh..

Tu la nak gi jumpe adek2 yg disayangi tu, siap ader satu tub of cookies for them haa. Takper takper, nanti nak buat supriseee!!!

Shhh!!! Jgn la bgtau yg umah kak lina dah lama nyer, nanti nak letak gak. Nanti dorg kata, apa ni projek taun lepas?!! gagaga.....

Mari kita conteng bilik bibik plak!!!! yeayyy...

Thanks sbb jd the first!!!

Anonymous said...

finnally update gak kan???? bak arr gamba kalo nak buat headder tuh...

Anonymous said...

Salam Fahy.. Da-Da here, dropping by.. uish.. cun la new layout.. luv the header.. kira terrer la tuh leh letak gbr cun2..

Dah lama x contact Fahy.. kita pun bz aje skrg.. nih pun still kat ofis lagi taw.. tp, alhamdulillah sungguh pun bz, dah jadi cam terbiasa lak dgn keadaan neh..

Hrmmm, bila nak g tengok2 movie lagi Fahy? Dah lama kan tak g.. Kalau ada apa2 citer yg menarik ajak la kita k?

Owh, one more thing.. kat ngan umah Da-Da, eaton road tu lah, dah bukak delicious baru.. just opened last friday.. yok pegi yok.. nanti ajak arr rudy sekali..

Okay, gtg.. sambung keje lagi sikit.. dah almost 10.30pm neh..

p/s: sorry sgt2 hari tu Fahy dtg rumah masa raya, Da-Da takde.. sorry ekk..

Khai a.k.a Inche' Dean said...

nak dekat setahun menunggu mamat sorang ni update blog dia.. dah bersawang2.. ada biawak lak tu.. huhuhu.. ape2 sempoi nu layout fahy tu.. jgn lupa letak picture terbaru k...

Anonymous said...

yey

Anonymous said...

yey

Farhi Rosley said...

Hey Syuk,
Thanks for dropping by. gagaga, I am so twisted in my own world. :P
By the way, nice work you have there in ur blog.

Mr Iss,
Wah, nak buatkan aku header ker? Ish susah2 jer. Nanti aku hantar gambar2 dalam e-mail. gegege...

Salam Da Da!
Thanks sbb bukak lagi blog fahy wlaupun dah setahun tak update. gagaga. pensan jap. Ala, no biggies lah, insyaAllah jumpe lagi. Lagipun nak buat bilik korg tuh, dah janji ngan NaNa dah. Delicious? Alaaa, nanti kita pegi, tapi on me lak, asyik DaDa je banjer, segan ah.

Hey Dean,
La, aku mmg sengaja bela biawak tuh, sian dier takder umah. gegege.
By the thx sbb still singgah.

To Anonymous,
Yey Gak!

Roti Kacang Merah said...

eh LOVE your header!!!

if nak install adobe,bitau aje. nanti kak lin install kan. make sure the RAM is enough, though. 1Gb should be minimum la. 4Gb would be best!

niny said...

wow! kreatif sungguh anda!
boleh jd interior designer yg berjaya nih!

Anonymous said...

Great site…keep up the good work.